فناوری نوین

من در این وبلاگ قصد دارم تا به معرفی خدمات، اپلبکیشن و نرم افزارهای جدید بپردازم. امیدوارم با مطالب این وبلاگ کمکی در رونق کسب و کارها داشته باشم.

فناوری نوین

من در این وبلاگ قصد دارم تا به معرفی خدمات، اپلبکیشن و نرم افزارهای جدید بپردازم. امیدوارم با مطالب این وبلاگ کمکی در رونق کسب و کارها داشته باشم.

کاربرد کارت ویزیت الکترونیک

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۳۱ ب.ظ

کارت ویزیت الکترونیک(EBC)

 

کارت ویزیت‌های الکترونیکی راهکاری جدید برای بهبوده کسب و کارها است. این کارت‌ها ویژگی‌های خیلی بیشتری نسبت به کارت‌های ویزیت معمولی کاغذی دارند.

اولین بار در ایران آی نوتی (Noti) فروش کارت‌های دیجیتال را شروع کرد و شرکت‌های دیگری بعد از آن این راه را ادامه دادند.

کارت ویزیت الکترونیک یک کد EBC تحت مدیریت شماست که با ارسال نام کد به شماره‌های اختصاصی پیامکی اطلاعات فردی و کاری شما مثل شماره تلفن همراه، شماره تلفن محل کار، آدرس محل کار صفحه اختصاصی، و خدمات شما را برای فرستنده در از یک پنل پیامکی ارسال می کند.



مقایسه کارت ویزیت الکترونیک با کارت ویزیت کاغذی

کارت های دیجیتال به نسبت کارت‌های کاغذی به کسب و کار شما بسیار کمک می‌کند زیرا 88% افرادی که کارت‌های کاغذی را دریافت می‌کنند بعد از یک هفته آن را یا گم می‌کنند یا دور می‌اندازند.در بیشتر مواقع حتی فراموش می کنند که این کارت متعلق به کدام فروشگاه یا شرکت است و یا با تغییر محل کار یا شماره تماس ارتباط با مشتری‌ها قطع می‌شود.

حالا تصور کنید که تمام مشتری‌هایی که تا کنون به شما مراجعه کردند همچنان با شما در ارتباط هستند

زیرا در کارت‌های دیجیتال شما می توانید تمام تغییرات را اعمال کنید مثل آدرس شماره همراه و هر اطلاعاتی که قبلا روی کارت ثبت کرده بودین، در این صورت تمامی مشتری‌های شما همیشه بروز ترین اطلاعات شما دارند، به علاوه شما می‌توانید در اعیاد و عزاداری‌ها به مشتریان خود پیام تبریک یا تسلیت ارسال کنید.

برای ساخت کارت ویزیت معمولی، کاغذ زیادی مصرف می‌شود و این باعث قطع درختان بیشتر و صدمه زدن به محیط زیست است.بهتر است برای حفاظت از محیط زیست از کارت های دیجیتالی استفاده کنیم.



خرید EBC از آی نوتی (iNoti)

با خرید EBC از ای نوتی یک صفحه اختصاصی در سایت آی نوتی برای شما ایجاد می‌شود که تمامی فعالیت‌های شما را نشان می‌دهد و خدمات iMap برای این افراد به صورت رایگان است،این صفحه اختصاصی ماننده یک سایت برای شما عمل میکند و شما می‌توانید محصولات و خدمات خود را در این سایت به نمایش بگذارید.

و در پکیج‌های مختلف آی نوتی درصدی شارژ پیامکی بصورت رایگان ارائه می‌شود. از آنجا که این خط‌ها خدماتی هستند هیچ لیست سیاهی را در نظر نمی‌گیرند و اطلاعات را به تمامی مشتری ها ارسال می‌کند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۷
سام نصرتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی