فناوری نوین

من در این وبلاگ قصد دارم تا به معرفی خدمات، اپلبکیشن و نرم افزارهای جدید بپردازم. امیدوارم با مطالب این وبلاگ کمکی در رونق کسب و کارها داشته باشم.

فناوری نوین

من در این وبلاگ قصد دارم تا به معرفی خدمات، اپلبکیشن و نرم افزارهای جدید بپردازم. امیدوارم با مطالب این وبلاگ کمکی در رونق کسب و کارها داشته باشم.

کاربرد EBC در رستوران ها

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۹ ق.ظ

کاربرد کارت ویزیت(EBC) در رستوران ها

قبلا در مطلبی راجب کارت ویزیت الکترونیک صحبت کرده بودیم. و حتما یک اطلاعات کلی در رابطه با این کارت ها داریم.

نام این کارت ها به اختصاری EBC معروف است .

کارت های EBC بسیار کاربردی و به صرفه است و به محیط زیست هیچ آسیبی وارد نمی‌کند.

و این را هم باید در نظر گرفت که هنوز این کارت‌ها فراگیر نشده و این برای مشتری شما خلی تازگی دارد و جذاب است و حتی اگر کسی تا به حال به محل کارشما مراجع نکرده باشد با فرستادن کارت ویزیت احساس می‌کند که مکان بسیار شیک و همه پسندی است.

یک رستوران می‌تواند از EBC  به خوبی برای رونق کسب و کار خود استفاده کند.

با ارسال کردن کد EBC خود برای مشتری می‌تواند اطلاعات شخصی و رستوران را به مشتری نمایش دهد تا با آنها در ارتباط باشند.

همچنین شما می توانید عکس و مشخصات غذا های رستوران و یا محیط رستورا را در ویترین EBC خود قرار دهید و با تغیییر منو رستوران این امکان هم و جود دارد که ویترین خود را ویرایش کنید.

مشتری با شماره گیری کد EBC شما می‌توانید از طریق iMap محل رستوران شما را مسیریابی کنند بدون نیاز به هیچ آدرس یا کروکی به راحتی از روی لوکیشن مسیر را پیدا می‌کنند

به علاوه شما هر اطلاعاتی را در کارت EBC خود وارد کرده باشید به راحتی این امکان وجود دارد که بدون هیچ هزینه ای آن را ویرایش دهید و این قابلیت به نسبت کارت‌های ویزیت چاپی بسیار بهتر و کم هزینه تر است

مشتری ها با گرفتن شماره تماس شما از روی EBC  فقط با زدن یک کیلیک می‌تواند با رستوران شماره گیری کند و یک میز رزرو کند و یا درصورت کسب اطلاعات بیشتر از شما سوال کند.

یکی از شرکت‌هایی که برای اولین بار در ایران کارت ویزیت الکترونیک را وارد کرد شرکت inoti بود برای همین کامل ترین و بهتیرین خدمات EBC را شرکت inoti ارائه می‌دهد برای همین بدون هیچ نگرانی می‌توانید  EBC  خود را از inotiخریداری کنید.

کارببرد EBC در رستوران

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۶
سام نصرتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی