فناوری نوین

من در این وبلاگ قصد دارم تا به معرفی خدمات، اپلبکیشن و نرم افزارهای جدید بپردازم. امیدوارم با مطالب این وبلاگ کمکی در رونق کسب و کارها داشته باشم.

فناوری نوین

من در این وبلاگ قصد دارم تا به معرفی خدمات، اپلبکیشن و نرم افزارهای جدید بپردازم. امیدوارم با مطالب این وبلاگ کمکی در رونق کسب و کارها داشته باشم.

بازاریابی نوین

سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۰۱ ب.ظ

مفهوم و فلسفه بازاریابی

بازاریابی در نظر انجمن‌های بازاریابی آمریکایی این گونه تعریف شده است:

به فعالیت مجموعه موسسات و عملی که جهت ارتباط و تحویل مبادله نظرها و پیشنهادات ارزشمند برای مشتریان، کاربران، شرکا و جامعه هدف بازاریابی گفته می‌شود.

بازاریابی یک بستر برای شناسایس و پیدا کردن نیاز مشترییان است. که منافع مشتریان و کسب و کار شرکت را به صورت یک سان و همزمان تامین کند. البته این شیوه برای تمامی کسب و کار ها نتیجه یکسانی ندارد به همین خاطر کسب و کار های متفاوتی هر کدام نگاه متفاوتی نسبت به بازاریابی دارند که به آن (فلسفه‌های متفاوت مدیریت بازاریابی) می‌گویند. در این مطلب قصد داریم روش‌ها نوین بازاریابی به سبک پیام کوتاه و تاثیر استفاده از آن در کسب و کارتان بپردازیم.

بازاریابی نوین به سبک پیام کوتاه

با توجه به مفهوم بازاریابی برای برآورده کردن هدف‌های سازمان و یا موسسه خود باید نیاز مشتریان و یا کاربران خود را به درستی پیشبینی کرد و آنها را بین رقبای خود که در حال ارزیابی هستنند موثر قرار داد این مفهو از کتاب (ثروت ملل) آدم اسمیت آغاز شد. اما حدود 200 بعد استفاده گسترده نداشته. مفاهیم بازاریابی به طور مستقیم مرتبط به یک دیگرند.

یکی از بهترین راه‌ها و کم هزینه ترین تبلیغات که هم از تکنولوژی جدید هم از اینترنت بهره می‌برد پنلهای پیامکی است. پنل‌های پیامکی سیستم های تحت وب هستند که می‌توانند در تیزر‌های بالا در کمترین زمان پیامرا ارسال کنند.

اطلاع رسانی کلی به منظور شناساندن محصولات و خدمات به تعداد مخاطبین زیاد از طریق بانک شماره موبایل اپراتور‌های مختلف کشور در پنل پیامکی امکان پذیر است.

یکی از ارائه دهده‌های خدمات پنل پیامک سامانه  inot است که پنل پیامکی آن از تمامی خدمات فوق برای تبلبغات و خلی خدمات دیگر برخوردار است.

شما می‌توانید برای ارسال پیام تبلیغاتی خود از امکان ارسال از روی نقشه استفاده کنید. ما در مطالب قبلی به عملکرد این سیستم پرداختیم و می‌دانیم قابلیت های این سیستم ارسال منطقه از رو کد پستی به شماره مبایل در یک منطقه خاص ارسال هدف مند به یک گروه خاص مثل یک گروه جنسیتی یا رده سنی خاص و...

 

بازاریابی نوین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی