فناوری نوین

من در این وبلاگ قصد دارم تا به معرفی خدمات، اپلبکیشن و نرم افزارهای جدید بپردازم. امیدوارم با مطالب این وبلاگ کمکی در رونق کسب و کارها داشته باشم.

فناوری نوین

من در این وبلاگ قصد دارم تا به معرفی خدمات، اپلبکیشن و نرم افزارهای جدید بپردازم. امیدوارم با مطالب این وبلاگ کمکی در رونق کسب و کارها داشته باشم.

شناخت IPTV

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۸ ب.ظ

IPTV

IPTV به اصطلاح یک تلویزیون اینترنتی و یا پروتکل اینترنت است به انگلیسی (IPTV: internet protocol television) و این امکان رو به مخاطبین می‌دهد که با اتصال ست آپ باکس به تلویزیون خود و با پرداخت اشتراک ماهانه از خدمات آن بهرمند شوید.

از جمله این خدمات دسترسی به آرشیو فیلم و سریال، خرید اینترنتی، پخش زنده، موسیقی، بازی آنلاین، بانک آنلاین و غیره بهره مند شوید.

IPTV سیستمی است که قادر است در آن با استفاده از پروتکال اینترنت بر روی یک زیر ساخت شبکه تمامی خدمات یک تلویزیون دیجیتال را ارائه می‌دهد و این خدمات می‌تواند با اتصال به یک پهنای باند وسیع انجام شود.

کاربران خدمات IPTV به همراه خدمات ویدئویی یا اینترنتی مثل دسترسی به وب و یا VOIP دریافت می‌کنند

اگر به این خدمات خدمات ارتباطی صوتی و تلفن همراه نیز اضافه شود Quadruple play اجرای چهارگانه تبدیل می‌شود. اغلب IPTV توسط یک عمگر با پهنای باند بزرگ و وسیع در یک زیر ساخت شبکه بسته ارائه داده می‌شود.

البته بیشترین کاربرد IPTV ها که کاربران از آن استفاده بیشتر و پر مصرف تری دارند، داشتن یک صفحه اینترنتی رو تلفن همراه هوشمند و یا کامپیوتر خود است که می‌توانند در آن مثل یک تلویزیون از خدماتی در بالا ذکر شد استفاده کنند و این به نسبت تلویزیون کاربردی تر است و مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است.

البته لازم به ذکر است که صرفا به سایت هایی فیلم و سریال های تلویزیونی پخش می‌کنند IPTV  گفته نمی‌شود به اکثر این شبکه هایی که فیلم و سریال پخش می‌کنند VOIP گفته می‌شود ولی هر دو یک زیر ساخت دارند.

شناختIPTV

یکی از IPTV هایی که به تازگی راه اندازی شده و بسیار مفید و پر بازده بوده شبکه تلبیغات تصویری آنوتی (iTV) بوده این شبکه به منظور شناخته شدن محصولات و یا یک کسب کار برای کار فرمایان یا پیدا کردن محصول مورد نیاز کاربر است.

شما فقط با درست کردن iCV  یا همان رزومه ساز در آی نوتی می‌توانید تبلیغات تصویری خود را در iTV به نمایش تمامی افراد. البته به زودی قابلیت پخش زنده در iTV اضافه می‌شود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۳۰
سام نصرتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی