فناوری نوین

من در این وبلاگ قصد دارم تا به معرفی خدمات، اپلبکیشن و نرم افزارهای جدید بپردازم. امیدوارم با مطالب این وبلاگ کمکی در رونق کسب و کارها داشته باشم.

فناوری نوین

من در این وبلاگ قصد دارم تا به معرفی خدمات، اپلبکیشن و نرم افزارهای جدید بپردازم. امیدوارم با مطالب این وبلاگ کمکی در رونق کسب و کارها داشته باشم.

بازار یابی در آی نوتی

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۷ ق.ظ

 

کسب و کار در آی نوتی

 

 

آی نوتی در جهت گسترش بازاریابی دیجیتال، محیطی را به وجود آورده تا علاوه بر ارائه خدمات به مشتری کار آفرینی در حوزه بازاریابی اینترنتی ایجاد کرده است.

 

 

عملکرد این سیستم به گونه ای است که هر کدام از کاربران بعداز ثبت نام رایگان در آی نوتی بتوانند به عنوان بازار یاب در آی نوتی شروع به فعالیت کنند.

 

 

بازاریابان آی نوتی می‌توانند با معرفی محصولات از آی نوتی دریافت در آمد داشته باشند.

 

 

به منظور عدم سوء استفاده از سایت پس از معرفی و فروش خدمات به یک فرد به عنوان خریدار و استفاده از خدمات و امکانات اجازه بازاریابی و و همکاری در امر فروش را به فرد معرفی شده (خریدار) را در آن موقعیت نخواهد داد. فرد معرفی شده فقط به عنوان یک مشتری و خریدار به آی نوتی معرفی شده و فقط این امکان را دارد که از خدمات و محصولات سایت بهرمند شوند.

 

 

اگر فردی خریدار (مشتری) قصد داشته باشد به عنوان یک بازاریاب در آی نوتی شروع به فعالیت دیجیتال کند باید خود را به عنوان یک بازاریاب معرفی کندو به عنوان بازاریاب به صورت مستقیم مشغول به فعالیت شود. با این عمل یک امتیاز به فردی که محصول را به شما فروخته بود تعلق می‌گیرد.

 

 

و بعد از این عمل بازار یاب جدید می‌تواند مشغول به فروش و بازار یابی محصولات و خدمات بپردازد و از آی نوتی در آمد دریافت کند. به  علاوه از فروش محصولات و خدمات هیچ پورسانتی به هیچ فردی دیگری تعلق نخواهد 

گرفت برای همین سیست بازاریابی دیجیتال آی نوتی به هیچ وجه شبکه ای نیست بلکه یک سیستم Direct Selling می‌باشد.

 

 

طرح های تشویقی کسب در آمد از آی نوتی

 

 

 

 

 

1.      30% به ازای فروش کدهای EBC و کد‌هایUSSD

 

 

2.      30% به ازای فروش iCV

 

 

3.      10% به ازای ارسال پیامک و استفاده از پنل پیامکی

 

 

4.      1%  به ازای شارژ سیم کارت های اعتباری از طریق کد USSD

 

 

5.      طرح تشویقی ویژه پرداخت قبوض

بازاریابی اینترنتی در آی نوتی

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی