فناوری نوین

من در این وبلاگ قصد دارم تا به معرفی خدمات، اپلبکیشن و نرم افزارهای جدید بپردازم. امیدوارم با مطالب این وبلاگ کمکی در رونق کسب و کارها داشته باشم.

فناوری نوین

من در این وبلاگ قصد دارم تا به معرفی خدمات، اپلبکیشن و نرم افزارهای جدید بپردازم. امیدوارم با مطالب این وبلاگ کمکی در رونق کسب و کارها داشته باشم.

عملکرد پیامک هوشمند

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۳۰ ب.ظ

 

پیامک هوشمند زمان دار:

 

 

در این نوع پیامک انبوه شما می‌توانید در تاریخ و ساعت خاصی که خودتان تایین ‌می‌کنید تعداد پیامک انبوه در یک لحظه ارسال کنید.

 

 

از قابلیت این نوع پیامک این است که می‌توانید تاریخ ارسال آن را از قبل تایین کرده و پیامک در تاریخ تایین شده به صورت هوشمند ارسال می‌شود. همچنین یکی دیگیر از قابلیت های پیامک هوشمند این است که می‌توان مشخص کرد پیام در یک تایم مشخص در یک بازه زمانی تایین شده بصورت  خودکار به کاربر ارسال شود. برای مثال هر  7روز یک بار یک پیام تبلیغاتی برای تعداد مشخص شده ای کاربر ارسال شود.

 

 

همان طور که در یک زمان مشخص به طور خودکار پیام ارسال می‌شود، می‌توان زمان ماندگاری پیام را هم تایین کنید یعنی امکان این و جود دارد که شما یک بازه زمانی را تایین کرده و بعد از اتمام آن زمان پیام بطور خود کار از تلفن همراه کاربر پاک می‌شود.

 

 

حتی امکان این است که شماره‌های ارسالی را از روی نقشه بصورت منطقه ای انتخاب کرد و یا از روی بانک شماره به طور رندوم یا از فایل اکسل به چند ستون ارسال کرد و یا به یک رده سنی و جنسیت ارسال هوشمند انجام داد.

 

 

ای نوتی این امکان را فراهم کرده و شما می‌توانید در آی نوتی از تمامی خدمات فوق در ارسال هوشمند بر خوردار شوید همچن آی نوتی از بانک شماره برخوردار است.

 

 

 

پیامک هوشمند

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی